Footshop se extinde în estul Europei cu  deschiderea unui nou magazin în București

FootShoop Foto- Valentin Razvan-6875

Footshop, unul dintre cei mai mari retaileri de încalțăminte urbană și streetwear din Europa Centrala, se extinde spre Est.

FootShoop Foto- Valentin Razvan-6820

Pe 8 noiembrie 2019 a fost deschiderea primului magazin Footshop.

Maine, 21 noiembrie, Footshop sarbatoreste printr-un eveniment grandios, deschiderea celui de al cincilea magazin de data asta în România și potrivit lui Peter Hajducek, Director General și fondatorul companiei, avem multe vești bune în viitor. La începutul acestui an Footshop a sărbătorit succesul deschiderii celui de-al doilea magazin în Praga la Na Příkopě 20. Fondatorul Footshop, Peter Hajducek a declarate în repetate rânduri că planurile lui de extindere sunt abia la început, iar noul magazin din centrul Bucureștiului este dovada vie a acestui lucru.

 FootShoop Foto- Valentin Razvan-6911

Este a patra țară în care această afacere de success și-a deschis porțile, după Cehia, Slovacia și Ungaria. Hajducek spune : ”Faptul că am deschis magazinul în România înseamnă că am mai bifat o căsuță în lista noastră. Europa de Est are un potențial incredibil pentru compania noastră pe care ne plănuim să-l folosim la capacitate maximă.” În viitor Hajducek vrea să extindă Footshop și în Bulgaria, Croația și Ucraina.

FootShoop Foto- Valentin Razvan-6871

Magazinul Footshop de 190 metri patrați este situat în centrul Bucureștiului pe strada Ion Câmpineanu, iar toată zona este plină de magazine fashion premium, ceea ce subliniază că Footshop chiar aparține acestui mediu. Conceptul de design al magazinului este similar celorlalte locații Footshop, focusându-se pe crearea unui loc pentru fashionul stradal și cultura care-l înconjoară. Are parter și etaj, cu magazinul la parter și sală de cultură urbană potrivită workshopurilor, lecturilor și alte evenimente la etaj. După 8 ani de la apariție, cifra de afaceri Footshop este de peste 20.000 de euro. Un business de succes a câștigat întâietate prin  vânzarea de încălțăminte și haine din ediții limitate – de exemplu, Footshop este singurul membru din Cehia în Consorțiul Adidas, ceea ce înseamnă că are acces la produse exclusive. Cu focus pe branduri ca Adidas, Nike și Vans și pasionați de shoesi care pot obține piese exclusive de la branduri ca Y-3 și Raf Simons. Footshop constituie o mare parte a industriei de sneakersi și găzduiește frecvent multe tipuri de evenimente. De asemenea are peste un milion de followersi în social media – Instagramul având cei mai mulți urmăritori în Cehia printre alte entități distribuitoare.

Primul magazin Footshop s-a deschis în Praga în 2014. Doi ani mai târziu s-a deschis un magazin în Bratislava. Apoi în anul următor în Budapesta s-au deschis două magazine. Magazinul online Footshop este disponibil în 13 limbi.