The Beer Institute deschide în București al doilea concept store, în urma unei investiții de 35.000 de euro

Deschidere oficială: 15 februarie 2019, București

 51892007_1129353170565510_5396309481787228160_n

Compania VP Craft Industries SRL, care operează conceptul The Beer Institute, va deschide în București al doilea concept store, în complexul Agora Floreasca. Magazinul specializat în comercializarea de bere artizanală românească va fi amplasat la etajul 1 al complexului și va fi deschis zilnic, în intervalul 9.00-21.00.

 „Am decis să deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce și mai aproape de consumatori berea artizanală românească. Primul magazin, lansat în vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decât anticipam inițial și astfel am decis să investim în expansiunea conceptului. Cum în retail cel mai mult contează amplasarea, faptul că suntem prezenți într-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm în această decizie”, a declarat Adina Mugescu, Director General și co-fondator al companiei VP Craft Industries SRL.

52586530_318907285637904_6871396131079716864_n

În magazinul din Agora Floreasca se vor regăsi peste 150 de varietăți de bere artizanală românească, de la micro-berării din București, Iași, Cluj, Timișoara, Sibiu sau Buzău, precum și cidru artizanal din Sălaj sau Argeș. În plus, la raft vor fi și articole de colecție, precum pahare, postere, căciuli sau alte produse inscripționate cu însemnele producătorilor. Ca o noutate, iubitorii de bere vor putea cumpăra și gustări artizanale, fabricate în România – chipsuri, grisine, crackers sau popcorn. Totodată, magazinul va avea și o zonă pentru degustări de bere, cu 16 locuri, unde pasionații de bere pot sta.

Ne dorim să oferim o experiență completă celor care ne trec pragul. În acest moment, suntem destinația cu cea mai mare varietate de bere artizanală din România, iar acest lucru ne-a plasat rapid în preferințele consumatorilor. Ne dorim în permanență să extindem numărul de beri aflate la raft, mai ales că anul trecut s-au lansat peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berării au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018“, a declarat Andreea Săraru, co-fondator al The Beer Institute.

51626518_313421749311767_2323911262318100480_n

Noul magazin The Beer Institute își propune să devină un punct central de atracție pentru toți iubitorii de bere artizanală prin:

– organizarea de evenimente (lansări de beri noi, întâlniri ale producătorilor și pasionaților de bere artizanală, concursuri pentru amatori, etc.);

– sesiuni de degustări de bere – unde sunt detaliate procesul de fabricație, ingredientele, povestea fiecărei beri, etc.;

– furnizarea de bere artizanală pentru evenimente private și corporate;

– educarea continuă a consumatorilor

Investiția în deschiderea noului magazin The Beer Institute din Agora Floreasca a fost de aprioximativ 35.000 de euro și provine din surse proprii, finanțare bancară și din reinvestirea profitului companiei. În plus, în perioada octombrie-noiembrie 2018, compania a desfășurat campania “Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână prin care a strâns aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din București.

Noul magazin The Beer Institute va fi amplasat în zona centrală a Capitalei, pe Calea Floreasca, nr. 111-113. Au pus umărul la realizarea acestui concept SOCUCU (concept de arhitectură), Kaustik (mobilier și decorațiuni), Exal Construct (finisaje interioare), Electric Eco-Instal (instalații electrice) și IT Alarm (sistem supraveghere și sonorizare).