Băneasa Shopping City împlinește anul acesta aceasta un deceniu de existență în România și a marcat acest eveniment printr-o campanie aniversară de proporții la sfarsitul lunii aprilie. Desfășurată în săptămâna 14 – 22 aprilie, aceasta a avut ca obiectiv celebrarea modei ultimilor zece ani și a culminat cu o petrecere aniversară de amploare.

După un deceniu de activitate, Băneasa Shopping City a proiectat în premieră evoluția modei ultimilor ani prin intermediul tehnologiei și a unor concepte futuriste: cel mai mare video-mapping realizat de un centru comercial, experiente care au condus vizitatorii într-o călătorie futurista în istoria modei, toate acestea fiind completate de sute de premii și surprize din partea magazinelor.

Această campanie a urmat strategia adoptată de către Băneasa Shopping City, începând cu anul 2008: viziunea îndrăzneață asupra modei și stilului, vizibilă în evenimentele în premieră pe care le-a găzduit pentru publicul din România.

 In incercarea de a le oferi o experienta memorabila clientilor sai, Baneasa Shopping City a surprins cinci vizitatori ai centrului comercial, impreuna cu echipa Virgin Radio, in timp ce faceau cumparaturi, oferindu-le o excursie de o zi la Atena cu un avion privat si tratament VIP pe durata intregii zile. Cei cinci castigatori au fost surprinsi inca o data: la urcarea in avion au fost intampinati de  cantaretul Smiley, el însoțind grupul pe parcursul zilei.

 Evenimentul aniversar s-a incheiat cu o petrecerea exclusivista organizata pe piateta  Baneasa Shopping City

„Campania de aniversare a celor 10 ani a avut o miză extrem de importantă pentru noi: ne-am dorit să mulțumim clienților care ne-au vizitat pe parcursul acestui deceniu de activitate, datorită cărora am devenit centrul comercial cu cea mai bună performanță. Obiectivul pe care l-am urmărit în toți acești ani a fost să oferim clienților posibilitatea de a-și explora și pune în valoare stilul unic, prin oferta exclusivă și servicii la cele mai înalte standarde.”, a declarat Aura Dinu, Marketing Director al Băneasa Developments.

 

Parteneri media: Virgin Radio

Mai multe detalii despre centrul comercial și campania aniversară sunt disponibile pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/BaneasaShoppingCity/ și pe website-ul companiei: https://www.baneasa.ro/

 

***

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, servicii de gaming și entertainment, activități și evenimente dedicate copiilor, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.